Belastingadviseur online | Wij leveren diverse diensten aan op het gebied van financiën. Wat wij daarin belangrijk vinden is efficiëntie, transparantie en snelheid. Wij bieden verschillende (online) mogelijkheden aan waardoor u altijd en overal inzicht heeft in uw financiële zaken. Bent u een ZZP-er of MKB-er en bent u op zoek naar een dienstverlening die bij u past? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden door te nemen.
De Management Monitor die wij gebruiken, geeft u de mogelijkheid om in een online dashboard in één oogopslag uw zaken als resultaat, omzet, kosten, nog te ontvangen bedragen en nog te betalen facturen kunt zien.
Facturen en bonnetjes kunt u eenvoudig doorgeven door het maken van een foto van uw bonnetjes en deze via WhatsApp, mail of de applicatie Basecone aan te leveren. Deze app kent ook een aantal opties met betrekking tot autorisatie en declareren.
Wij zijn een bedrijf met een klein team, dus korte lijntjes. Bij ons geen 'kastje naar de muur' praktijken. We bestaan al sinds 1987 en hebben dan ook al jarenlange ervaring op het gebied van financiële dienstverlening. Bij ons betaalt u alleen een vast bedrag per kwartaal, op basis van het pakket wat u zelf heeft samengesteld. Bij ons is vast écht vast, dus geen nare verrassingen aan het einde van het jaar. Wel zo prettig.
Wilt u meer over onze diensten lezen? Klik dan op onderstaande button.
Bent u benieuwd of wij iets voor u kunnen betekenen? Maak dan een afspraak. Dit kan telefonisch, maar u bent ook van harte welkom om bij ons langs te komen. Ons kantoor is gevestigd in Beilen in Drenthe. Is het niet mogelijk om bij ons langs te komen, maar prefereert u toch een 'face to face' afspraak, dan kunnen we uiteraard ook een afspraak via Teams inplannen. Een afspraak bij ons is uiteraard geheel vrijblijvend.
Altijd prettig om te weten wie je nu precies aan de lijn hebt.
Oprichter en naamgever van het kantoor Stevens & Partners. Wim heeft het kantoor in 1987 opgericht.
Emiel is sinds 2000 verbonden aan Stevens & Partners en sinds 2009 vennoot.
Denny is sinds 2003 verbonden aan Stevens & Partners en sinds 2009 vennoot.
Dini is sinds 1992 werkzaam bij Stevens & Partners
Functie: assistent accountant
Wilma is sinds 2008 werkzaam bij Stevens & Partners.
Functie: Administratie medewerkster
Remco werkt sinds 2013 bij Stevens & Partners.
Functie: Administratief medewerker
Anne en Kaylee zijn de nieuwste aanwinsten bij Stevens & Partners en zijn gestart in 2022.
Functie: Administratief medewerker
Kaylee is de nieuwste aanwinst bij Stevens & Partners en is gestart in mei 2022.
Functie: Administratief medewerker