Administratiekantoor MKB | Wij zijn Stevens & Partners, een kleinschalig administratiekantoor in het hartje van Drenthe. Wij leveren administratieve diensten voor het midden en kleinbedrijf. Diensten die we aanbieden zijn de verzorging van de administratie, jaarrekening, tussentijdse rapportage, online boekhouding en salarisadministratie.
Ons team bestaat uit acht professionals. Ons kantoor wordt gekenmerkt door de informele sfeer, waar u altijd even naar binnen kunt stappen als u vragen heeft. Door de jarenlange ervaring van ons team kunnen we u altijd goed van dienst zijn. Betrokkenheid vinden we uiterst belangrijk, we denken dan ook graag met u mee zodat u uw beoogde doelen kunt behalen.
Bij Stevens & Partners weten we als geen ander hoe fijn het is om altijd inzicht te hebben in uw financiële situatie. Hiervoor bieden wij diverse oplossingen, zodat u altijd én overal inzicht heeft in uw administratie. We werken met de Management Monitor. Dit is een online dashboard waarop u zaken kunt zien als resultaat, omzet, kosten, nog te betalen facturen en nog te ontvangen bedragen. Daarnaast werken we met de online applicatie Basecone. Hiermee kunt u zelf eenvoudig facturen aanleveren, om deze vervolgens te laten verwerken in uw boekhouding. Met Basecone levert u facturen en kasbonnetjes aan via de app, mail of gewoon via de applicatie zelf. We willen het u zo makkelijk mogelijk maken.
Ons eigen klantenportaal heet Online Samenwerken. Samenwerking is namelijk wat centraal staat bij Stevens & Partners. In dit portaal kunt u al uw dossiers inzien. U kunt hierin altijd uw laatste jaarverslag bekijken, maar dit portaal wordt ook gebruikt voor de accordering van fiscale aangiften. Deze aangiften plaatsen wij in het portaal en zodra u deze goedkeurt, zullen deze worden aangeboden aan de Belastingdienst.
Wanneer het jaarverslag wordt samengesteld, kunnen onze medewerkers via het portaal gegevens bij u opvragen. Deze kunt u eenvoudig uploaden waarna deze automatisch terecht zullen komen in het werkprogramma van Stevens & Partners.
Naast deze oplossingen bieden we een aantal diensten aan, namelijk het verzorgen van de administratie, jaarrekening, tussentijdse rapportage, online boekhouding en salarisadministratie.
U kunt altijd een afspraak maken om eens langs te komen voor een kop koffie, om kennis te maken en uw ideeën en de mogelijkheden te bespreken. Wij hebben een ruime parkeerplaats waar u gratis kunt parkeren. We maken hier graag een afspraak voor.