Een eigen bedrijf is iets moois, zeker als het groeit. Vraag en aanbod staan in balans en u kunt uw werkzaamheden geheel naar wens uitvoeren. Wanneer de vraag het aanbod echter overstijgt, dan zult u wellicht moeten overwegen om personeel aan te nemen. Het zou natuurlijk zonde zijn om kansen te laten lopen omdat u er simpelweg niet aan toe komt. Wanneer u personeel aanneemt, zult u hier wel goed doordachte stappen in moeten nemen. Dit is namelijk een proces dat nauwgezet ingevuld dient te worden. De kans is echter groot dat u, naast uw specialisme niet ook nog eens gespecialiseerd bent in HRM. Geen paniek, dat is geheel begrijpelijk en helemaal niet erg. U kunt namelijk gerust uw personeelsadministratie uitbesteden. Op die manier kunt u uw waardevolle tijd blijven steken in de groei van uw bedrijf.
Neem geheel vrijblijvend contact op. Wij vertellen u er graag meer over.
Er zijn diverse bedrijven waar u dit kunt doen. Deze bieden verschillende diensten aan. Het zou natuurlijk mooi zijn als u hier geen omkijken naar heeft, maar wel inzicht wanneer dit nodig is. Bij Stevens & Partners is dit op een mooie manier voor u geregeld. Zij bieden namelijk een online portaal aan, waarin u altijd en overal inzicht heeft. Uw werknemer krijgt zelf ook toegang tot zijn of haar eigen documenten, zoals de salarisstroken en jaaropgaven. Deze documenten worden automatisch verstrekt, waardoor uw werkwijze ook voldoet aan de AVG.
Stevens & Partners is gevestigd in Beilen, in het hart van Drenthe. Hier werkt een team van zeven professionals. Door het kleine team zijn de lijntjes kort, iets wat binnen deze industrie niet altijd vanzelfsprekend is. Door de informele sfeer is onze drempel laag en kunt u voor alles bij ons terecht. Bent u nieuwsgierig naar wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan gerust eens contact met ons op. We nemen hier graag de tijd voor.
Neem geheel vrijblijvend contact op