Administratiekantoor Beilen? Bij Stevens & Partners bent u aan het juiste adres. Wij hebben jarenlange ervaring met het verzorgen van- of ondersteunen bij de financiële administratie. Ook kunt u bij ons terecht voor belastingadvies.
Bij Stevens & Partners staat alles in het teken van ontzorgen. Wij verzorgen de volledige administratie voor u. Het enige wat u hoeft te doen, is uw facturen in te scannen en te mailen. Vervolgens verwerken wij alles in uw administratie.
Ons team staat voor u klaar om u te helpen bij uw financiële administratie. Wandel gerust eens binnen of neem telefonisch contact bij ons op. De lijntjes bij ons zijn kort en de sfeer gemoedelijk. We bieden u graag een prettige service. We zijn gevestigd aan de Eursingerweg te Beilen.
Neem geheel vrijblijvend contact op. Wij vertellen u er graag meer over.
Stevens & Partners is uw boekhouder, financieel dienstverlener, personeelsadviseur en belastingadviseur onder één dak. Wij zijn voornamelijk werkzaam in de Noordelijke provincies. Met onze betrokken en betrouwbare aanpak, helpen wij ZZP'ers, MKB-ondernemers, vrije beroepsbeoefenaren, maar ook verenigingen en stichtingen met het realiseren van meer inzicht.
Als ondernemer bent u vaak al druk genoeg. Het doen van de administratie kost vaak veel tijd; kostbare tijd die u liever zou besteden aan waar u goed in bent als ondernemer. Toch is het doen van de administratie wel erg belangrijk. Een goede administratie zorgt voor inzicht, waardoor u betere beslissingen kunt maken. Daarnaast is het wettelijk natuurlijk ook verplicht om uw administratie op orde te hebben. Administratiekantoor Stevens & Partners uit Beilen helpt u hier graag bij.
Bij Stevens & Partners nemen wij u de volledige administratie uit handen. Het enige wat u hoeft te doen, is uw facturen in te scannen en naar ons te versturen. Vervolgens regelen wij de rest voor u. Daarnaast kunnen wij ook het opstellen van de jaarrekening en het doen van de belastingaangifte voor u verzorgen.
Om u als ondernemer meer duidelijkheid te geven, betaalt u bij ons een vast bedrag per kwartaal. Op basis van een door uzelf samengesteld pakket van diensten die u bij ons afneemt, berekenen wij een vaste scherpe prijs. Zo weet u waar u aan toe bent en komt u gedurende het jaar en/of aan het einde van het jaar niet voor verassingen te staan. Transparantie vinden wij erg belangrijk.
Neem geheel vrijblijvend contact op
Oprichter en naamgever van het kantoor Stevens & Partners. Wim heeft het kantoor in 1987 opgericht.
Emiel is sinds 2000 verbonden aan Stevens & Partners en sinds 2009 vennoot.
Denny is sinds 2003 verbonden aan Stevens & Partners en sinds 2009 vennoot.
Dini is sinds 1992 werkzaam bij Stevens & Partners
Functie: assistent accountant
Wilma is sinds 2008 werkzaam bij Stevens & Partners.
Functie: Administratie medewerkster
Remco werkt sinds 2013 bij Stevens & Partners.
Functie: Administratief medewerker
Anne en Kaylee zijn de nieuwste aanwinsten bij Stevens & Partners en zijn gestart in 2022.
Functie: Administratief medewerker